Technology

test

Annur. Tweeted: aku syak kucing aku sama mcm anak buah @ArifJemali ...

 
59
Your Highlights
avatar
Annur.
@_rruunnaa
aku syak kucing aku sama mcm anak buah @ArifJemali HAHAHAHHAHAHAHAH pic.twitter.com/M68mCq6fI0
avatar
Ahmad Syazihan
@ahmadsyazihan
Berita #RTM - Pandangan saya dan @fahmizainol91 tentang #RumahTerbukaPermatangPauh semalam yg dihadiri TPM @drwanazizah serta @anwaribrahim @n_izzah pic.twitter.com/puPtklb2Lw
avatar
EnglishJer
@englishjer
Kalau semangkuk, dipanggil spaghetti. Kalau seutas sahaja, dipanggil spaghetto. Serious.
avatar
Primeworks Studios - Film
@primeworksfilm
PULANG: Pengembaraan ke Layar Perak (Bahagian 1) - Kisah Perjalanan Othman.

Tonton Di Sebalik Tabir Filem Pulang tentang Othman bersama @remy_ishak : facebook.com/pulangthemovie… atau youtu.be/7dINJ_qiv1c

#PulangTheMovie
avatar
Beto Kusyairy
@Beto_Kusyairy
Bakal berkolaborasi lagi dengan seorg pengarah yg aku cukup faham & biasa bekerjasama, yg semakin mencipta nama dek visi & dedikasinya..my bro Razaisyam Rashid.
#Sembilan
avatar
plusline1800880000
@plustrafik
1008hrs Kerja pengalihan kemalangan bas di Km 286.7 utara dari Nilai ke Putra Mahkota. Lorong kiri ditutup dari Km 286.7 - Km 286.5 utara. Trafik masih terkawal. Harap maklum.@LLMinfotrafik
See more on Twitter
Help  |  Reset password  |  Download app
  Twitter International Company
One Cumberland Place, Fenian Street
Dublin 2, D02 AX07  IRELAND
 
 
Annur. Tweeted: aku syak kucing aku sama mcm anak buah @ArifJemali ... Annur. Tweeted: aku syak kucing aku sama mcm anak buah @ArifJemali ... Reviewed by F1 Shirt Design on June 18, 2018 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.