Technology

test

Lucah Tweeted: [New post] Dalam era perniagaan yang amat mencabar ki...

 
50
Your Highlights
avatar
Lucah
@Lucah51809146
[New post] Dalam era perniagaan yang amat mencabar kini, CREEPER CREATIVE sebuah syarikat berstatus 'bumiputera' sepenuhnya mampu memecah monopoli penguasaan bukan bumiputera terutama dalam bidang pengeluaran pakaian.
avatar
Baju Korporat Design
@baju_design
Dalam era perniagaan yang amat mencabar kini, CREEPER CREATIVE sebuah syarikat berstatus 'bumiputera' sepenuhnya mampu memecah monopoli penguasaan bukan bumiputera terutama dalam bidang pengeluaran pakaian. bajukorporatjenamaorange.wordpress.com/2018/07/28/dal…
avatar
KKMPutrajaya
@KKMPutrajaya
Terkini HFMD. Total 37,986 kes, 1,093 kes wabak, 539 premis ditutup tadika, pra sekolah, sekolah dan kelas - Menteri Kesihatan
avatar
Kek Coklat
@KekCoklat4
Saat mata bergenang melihat #PulangTheMovie satu yg aku belajar erti hubungan persahabatan walau berlainan bangsa dan agama
Aku suka mood ni!
Dan baru hari ni aku tahu bagaimana kehidupan seorang isteri menunggu suami sbg #Sailor

Terbaik lakonan @PuteriAishah_ dan @remy_ishak
avatar
plusline1800880000
@plustrafik
2100hrs Trafik perlahan di sebelum masuk & sebelum keluar plaza tol Seremban. Pandu berhati - hati.@LLMinfotrafik
avatar
Rakyat: Mimie
@twt_malaysia
Saya rasa saya ada mental illness tapi saya takut. Macam mana nak reaching out sendiri eh?
#BorakMINDA
See more on Twitter
Help  |  Reset password  |  Download app
  Twitter International Company
One Cumberland Place, Fenian Street
Dublin 2, D02 AX07  IRELAND
 
 
Lucah Tweeted: [New post] Dalam era perniagaan yang amat mencabar ki... Lucah Tweeted: [New post] Dalam era perniagaan yang amat mencabar ki... Reviewed by F1 Shirt Design on July 28, 2018 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.